Bsrasln Merhabalar anneler 🙋🏻♀️ 13+3 haftalık hamileyim dünden beri özel bölgede deli gibi kaşıntı yaşıyorum sebebi ne olabilir acaba enfeksiyondan kaynaklı olabilir mi duramıyorum kaşıntıdan 😭
Evita Bsrasln mantar olabilir, utanma söylemeye dr una ve ihmal etme gelecek kontrolü beklemeden git, çok önemli çünkü mantarsa.
Bus_ak18 Bsrasln akıntı geldikçe iç çamasırını değiştir. Taharetine dikkat et ve iç çamasırın ve özel bölgenin hep kuru olmasına dikkat et. Nem kalırsa mantar oluşur canım
merininyavrusu Bsrasln dışta ise kasık mantarı olabilir. Bende ilk defa hamilelikte böyle bir şey oldu. Dr travazol krem verdi geçti. Onun öncesinde elma sirkesi sürüyorum ve geçici rahatlama veriyordu
Bsrasln Evita yaaa bebeğe bir zararı olur mu ki bunun benim idrar yolu enfeksiyonum var 2 yıldan beri hiçbir ilaç fitil fayda etmedi bu şekilde hamile kaldım şimdi de bu çıktı korktum şimdi 😭
Deletedmom0025 Bsrasln canım benimde hamileliğimin ilk baslarında olmustu ama ben bilmiyordum hamile oldugumu. Cok kasıntı olmamıstı. Bi yakınıma anlattım hamileyken ondada olmus doktor hiç ilişkiye gırmıyormusunuz demiş oda yok demiş. Oda gecırıyormus. Birde travazol dedıkleri gibi arkadasların oda iyiymiş mantar için.
neva01 Erken baslamis benim son ayimda baslamisdi butun kilotlarimi sirkeli suda bekletip 60 derecede sadece kilotlarimi makineye attim sirke su karisimiylada taharet alıyorum rahatlatiyo tavsiyemdir canım birde mutlaka kurula
Deletedmom386 Bsrasln bebeğe etkisi uok canım. Doktoruma sordum hemen hemen her hamile kadında oluyormuş. Normal doğumada engel değimiş. Bebeğe geçmezmiş en fazla ağzında pamukçuk oluşur oda geçer zaten ciddi bir durum değil dedi. Ama tabiki krem veriyor ve fitil antibiyotik falan. Kremi kullanılır bu haftalarda ama ilaç için erken vermez doktor bu haftalarda ilaç kullanmana
Evita Bsrasln arkadaşıma olmuştu, doktor bir zararı olmasın diye krem vermişti, geçti zaten. Hiçbişey olmadı. İlla kaşındı diye mantar olcak değil tabi, ama önlem amaçlı göster bence.
Kardelenyigit 23 hafta içindeyim 2 aydır bende de var ve sürekli tekrarlıyor fitil krem kullanmama rağmen 😏
Busratm Bsrasln Mantar büyük ihtimalle. İç çamaşırınızı ütüleyin genital bölgenizi kuru tutun. Doktorunuza sorarak krem kullanabilirsiniz ve sirkeli suyla taharet iyi geliyor.
Emoss01 Bsrasln evet canım büyük bi ihtimal enfeksiyondan bende aynı durumdayım hamile kaldığından bu yana hep bi kaşıntı dayanılmaz ve hiç bi tedavisinde yok tek çare bol bol su içip o bölgenin kuru ve temiz tutulup pamuklu iç çamaşırı kullanmanız gerekiyor. Şunuda söyleyeyim şakın günlük pet kullanmayın ben bilmeyerek ilk aylarımda günlük pet kullanmıştım ve enfeksiyonum artıp özel bölgem yara oldu doktor bi kaşıntı Meltem’i yazdı çok işe yaramasana idare ettim bu zamana kadar şuan 33 haftalık hamileyim az kaldı Allah’ın izniyle ama enfeksiyonum geçmedi yeterince su tüketemedim çünkü.😊 bide bi tavsiye vereyim çok kalındığı zaman biraz şirkeye su karıştırıp o bölgeyi yıkayın ki mikroplar temizlensin ben faydasını görmüştüm biraz uzun oldu ama bi faydası olur işallah şimdiden çok geçmiş olsun😊
tazee_annee Bsrasln mantar olabilir canim bnde de olmuştu mantazol diye bir krem kullanmıştım sonra bir süre geçti ve su an son haftalardayız yine var 🤦♀️🤦♀️