Portredekitirtil Cemremmm canım bende aynı durumdayım kese yok pazartesi gidecem 15 gündür gün gün sayıyorum doktora gideceğim günü belirsizlik çok kötü😣
Blossom Cemremmm daha çok erken o zaman. 1500 sonrası vajinal ultrason ile 3000 sonrası da karından görünmesi beklenir. Bu değerlere kadar sadece beta hcg düzenli artıyor mu ona bakılır.
superrmomy Cemremmm canım bu degerle gözükmesi mümkün değil en fazla 1000 olmustur kesenin net olarak gözükmesi icin degerinin 3000lerde olmasi lazim benim 3000de vajinal ultrason ile gözükmüştü
Blossom Cemremmm beta hcg düzenli arttıysa korkacak bir şey yok ama sanki adet tarihinize göre düşük bir değer gibi geldi. Doktor bir yorum yapmadı mı?
Pcoslubiranne Cemremmm 2500 olmasi lazim o da alttan gorulmesi icin.degeriniz daha çok düşük Yuzde 60 artiş olduysa iyi.Diger postunuzu gordum az artis olmuStu keske 2 gune bir verseydiniz daha dogru sonuc olurdu.
Bus_ak18 Cemremmm bende dün kan verdim 308 çıktı karından görünmedi ki görülmesi normalmiş çok erken daha. 5 6 haftada kese 6 7 dede kesede bebek görülmesi lazıımmıs. Hayırlı haberle gel kuzum