Merhaba arkadaslar 11 haftalik hamileyim ilk hamileligim bu. Catlatma ignesi sayesinde hamile kaldim.. kasiklarim ve belimde cok agri var sizde de oluyomuydu? Ne gibi önlemler aldiniz? Bu arada 100% calisiyorum ve bütün gün ayaktayim maalesef..
simdiden yorumlariniz icin tesekkürler