Koles37 Hayırlı aksamlar kızlar cok kasık ve bel ağrım var geçmişti 1 hafta kadar yoktu ama dün gece başladı ve smdi daha cok şiddetlendi bebeğimin kalp atıslarınıda duyduk ama neden oluyor normalmi 😑
Mrs40 Koles37 rahatsız edici şiddette değilse çok normal bende 10 haftalık gebeyim gidip gelen kasık ağrılarım var.
Mrs40 Koles37 kanama eşlik etmiyor ve devamlılığo yoksa endişelenme ama dayanılmıycak gibiyse doktora gözük için rahatlar hem
mikican Bende de 2 gündür acayip bel ağrısı var sanki bütün gün ayaktaymışım çok iş yapmışım gibi ağrıyor. Halbuki hep uzanıyorum. Bi geçmedi. 7+4 haftalığım