Selen2688 Midem bulanıyo arkadaşlar ve limona tuz ekip yiyorum çok hoşuma gidiyo sizinde bulantınızı alan bişey var mı?
Aise_35 Selen2688 bende mide bulantımı mandalina yiyerek geçiriyordum çok şükür 19.haftalık oldum ve bitti bulantılarım ama ara ara çıkarmalarım devam ediyor.
DeReNAsYa Bende yapiyordum oyle cok severek yiyodum hatta bi aksam onuda cikartinca sogudum simdi sabah aksam cilek receli yiyorum ☺️
DeReNAsYa Selen2688 insallah bulandirmaz benim cok oldu hem bulanti hem kusma 2 gundur kusma yok ne yicegimi sasardim ☺️
Selen2688 DeReNAsYa benm yemek yapamıyorum yapsamda yaptığını yiyemiyorum bulantım kusmam oluyo ama biandan da bulansın yeterki sağlıklı olsun diyorum
DeReNAsYa Selen2688 ilac kullaniyomusn ben 8. Haftamda dr. Gittim prilam diye bi ilac yazdi cok faydasi oldu 6 hafta kullandim 🤷♀️ sagsalim alalim kucagimiza insallah 💓
Selen2688 Aise_35 DeReNAsYa evet aynısını banada verdi ama ben folik asit içerken bile afedersin kusuyorum öğür öğür çok kötü oluyorum o yüzden içemiyorum bulantı hapını 😞 amin cnm inşallah🤲🏻