Gozde_32 Kizlar selam 36 haftamdayim biseler yedim bir sure sonra karnimdan hareketlerle bildiğimiz geğirme sesi duydum bebek gegirmis olabilir mi 😂
Lamia65 Gozde_32 ALLAH korusun Bebeğini. Sağ salim kucagınıza alın inşALLAH🤲 VALLA ne biliyim.Mucize yani🤔
Gozde_32 Lamia65 amin hepimiz insallah sagsalim alalim acaba boyle bise yasayan oldumu diye merak ettim bnde 👍🙏
Tgbb Gozde_32 3. Trimesterde bu sesleri çoğu anne duyar ama gaz çıkarma olma ihtimali yok ne yazık ki :) çoğu uzman doktora göre bu ses bebeğin gelişen eklemlerinin sesi olduğu yönünde.
Gozde_32 Tgbb cokkkk tesekkur ederim bnde gaz sanmiyordum cunku gazi karnimdan nie cikariyim tibbi bir aciklama yaptigin icin tekrar tskler cnm 🙏😊