BeyzaEnes 😊😊 bende alttan muayane olmamak için 6 doktor değiştirdim 40 takla attım ama maalesef kanamam olunca şart oldu neler hissetiğini gayet iyi anlıyorum sonra haftada 3 kere alttan bakılınca artık hiçbirşey hissetmememeye başladım yani ben atlattıysam herkes atlatır sadece o an doktorun muayane ederken başka birşey düşün tavana bak 😊 Bunu olmam şart de kendini gevşet zaten içeri girince bitiyor ve daha sonra da yapmıyorlar zaten 😉😉