Selam hanımlar, ben 13+3 günlük hamileyim, doğal yoldan hamile kaldım.
Ama en yakın arkadaşım, canım dostum bu duyguyu tadamadı, aşılama yapıldı bu ay.
Ona nasıl moral vermeliyim? Hiç örnek yok etrafımda, sizlerden var mı güzel hikayeler? 10 güne sonucu göreceğiz ama içi içini yiyor biliyorum..