buse007 Kızlar ben 9 haftalık hamileyim hiç bulantım tiksinmem Yok öyle canım bi şeylerde istemiyo benim gibi olanlar var mı🙁
Didemalkanendik buse007 kız susss maşallah de 🤭ben oğlumda öyleydim şimdi 18 haftadayım kızım olacak inşallah anam bni öldürdü hep hastayım müde bulamtısı iştahsızlık tansiyon cabası sen en iisi keyfini çıkar
buse007 Didemalkanendik inşallah bende de olmaz bulantı olup olmamaıs bebeğin sağlığıyla ilgili değildir dimi
buse007 ❤ Herkes böyle çevremde bulantı yaşamış filan ben kendime hayret ediyorum. Bulantı olmasıyla olmamasının bebek sağlığı açısından bi problemi yoktur dimi
Kbrazcan buse007 benimde yok 11.haftadayım hiç olmadı tiksinme mide bulantısı normal hamile kalmadan önce ne yiyorsam onları yiyorum çok şükür 😍 inşAllah hep böyle devam eder
denizz1009 13+6 haftalığız şuan. Toplasam 3 gün bulantım olmuştur oda 10. Haftadan sonra. Valla ben şükrediyorum bulantı çok zor 🙁
Rabia88 buse007 39+2 oldum hiç yaşamadım 😂 defalarca korkup doktora gittim her seferinde kusmak iyi bişey mi şanslısın dedi gönderdi çok şükür gerçekten şanslı ve rahat bı hamilelik geçirdim anneme cekmisim
busrasahinn buse007 bende aynıyım canım hiç hamilelik belirtisi yaşamadım gibi bişey ben bile şüpheleniyorum bazen 😂 çok şükür 12 haftalık olduk
Didemalkanendik buse007 yok cnm ilgisi yok olmaması senin fiziksel ve psikolojik durumunu daha da yüksrltir ama olunca hayata küsüosun resmen
EdaKnayenkartal buse007 maşallah ne güzel inş da olmaz cnm bende 11 haftalık hamileyim benım en cok baş ağrım oluyor sürekli bulantımda var ama kusma yok yemek de yiyebiliyorum bakalım biraz azaldı bu hafta inş şu başımda geçer 🤢🤰🤷🏼♀️
buse007 EdaKnayenkartal inşallah canım baş ağrısı da kötü olur bayağı ilaçta kullanamıyosun 🙁 karanlık odada uyu masaj yapsın eşin filan bi de bak kesinlikle yürüyüş yap yürüyüş inanılmaz şekilde baş ağrısına iyi geliyo
buse007 Benim de böyle içim rahatladı kendime benzeyenleri görünce ilk hamileliğim pimpiriklendim iyice 😂
ElifTol Maşallah size çok güzel valla. 27. Haftamdayım hala her öğünde kusuyorum resmen zulüm 😔 doğurana kadar da kusucam her halde böyle giderse. #ama #kızımın #yolda #olduğunu #bilmek #herseye #değer ❤