nesshe 20 haftalik hamileyim,bi defa da degil ,defalarca oluyor nerdeyse ,sebebi nedir ve ne yapmak lazim acaba?
SeydaPrc nesshe magnezyum ilacı kullanman gerekiyor. İhmal etme son aylar daha da zorlaşıyor kramplarla mücadele