Kizlar bir iki defa post acmsdn belkide bilirsnz erken doum riskim var..ve doktorum yatiş.yazdi...yani ayaklar yukarda hep uzan😬 cok sikilyorum ya...yürüyş yapmagin zarari olurmu? Ve ya yalniz yatmalmym hic otrmaq olmazmi yahuuuuu😂😂 bittim ya bu yatakda arkadas.. Bir bilginiz varmi arkadasdar..yurumek oturmak rahim agzini kisaltrmiki?