tugbaak49 Arkadaşlar 32+2 günlük hamileyim. Bugün iç çamaşırımın çok fazla ıslak olduğunu gördüm akıntı mı yoksa suyum mu bilmiyorum 😔 yardımcı olun🙏🏼 Ama vajinamda hafif ağrı var ama sancı mı bilmiyorum ya
Snmdnz tugbaak49 canm eger suyunsa sadece camasirinla kalmaz ustunede gecer tutmak istesende tutamazsin akar gider sen genede takip et bi sure canm suphem gevsin dersen bi hastaneye git canm
Zynpylmz1 tugbaak49 ben şuan 37 haftalık hamileyim bu olayı 30. Haftalarımın başından beri yaşıyorum çamaşırımda hep bir ıslaklık oluyor yani doktora her gittiğimde suyumuz iyi hiç sıkıntı yok idrar sızabiliyor karıştırabilirsin böyle bir durumda diyor suyun gelse yavaş yavaş durmaz zaten sürekli sızar diyor bende bilemedim 🤷🏻♀️ Doktor kontrollerinde suyun tamsa çok takılma derim
Cz34 tugbaak49 öyle birşey olsaydı benim su fazlalığım var anlaşılırdı hep benim vardı akıntım günlük orkid çok çöpe attım hala devam 30 haftadan sonra arttı 🤦🏻♀️
Zeyneptoprak tugbaak49 sancı vajinada olmaz canım o haftalarda genelde akıntı çok olur su gibi takip et 1 çay bardağı kadar olurs 1 gğn içinde su olabilir günlük pedle takip edebilirsin
Toprakkkmilaaa20 Zynpylmz1 bunu bende yaşıyorum ve bende sızıntı sandım ama doktor suyun çok iyi dedi sanırım fazla su tüketimi yaptığımoz için özel bölgede terleme oluyor🙄
Nurselin11 tugbaak49 aynı sıkıntıyı bende yaşadım,ama suyumda bi sorun çıkmadı,çamaşırım neredeyse tamamen ıslanıyordu,enfeksiyon çıktı,antibiyotik ve fitil kullandım,şuan normale döndü🙏