Mororkide [silindi] suanda karnın yok sa yatabılırsın ıstemeden alıskanlıksa bıde ama ılerde ıstesende yatamazsın ben sag sol ıstemeden sırt üstu yatıyorum bazen
Derin_Demir [silindi] göbek çıkana kadar bi zararı yok diye biliyorum . Zaten istemsizce uyurken dönüyosundur. Bebek anne karnında sıkışmazmış amniyo sıvısı bebeği korurmuş. Ama gene de tabiki doktorun en doğru bilgiyi verir
Nimesay39 [silindi] 9.haftadayım doktorum özellikle yüzüstü yatma diye belirtti karın çıksada çıkmasada önerilmiyor 🙄
rabnaz6822 pyymamm banu çiftçi videoları izliyorum sürekli ve 20.haftadan sonra yüz üstü yatmayın diyor💁🏻♀️
[silindi] Teşekkürler cevaplarınız için. Bende istemsizce kendimi bazen yüzüstü yatıyor buluyorum aklıma geldikçe düzeltiyorum. Daha dikkat edicem🤗
Tuqceee33 [silindi] aynen bende farkında olmadan yatıyorum eşim gece uyardı baktım ki dönmüşüm istemesemde alışkanlıktan yatmışım işte ama dikkatli olmak gerek🤭
rabnaz6822 [silindi] banu çiftçi ve başka doktorlarında videolarını izliyorum sürekli 💁🏻♀️20.haftadan sonra yüz üstü yatmayın sağa ve sola dönerek yatın diyorlar 💁🏻♀️Seninki daha küçük 🥰🥰
tugbaayaz [silindi] ben şuan 13 haftalık hamileyim 5 haftalıkken öğrendim ama bebeğime bisey olur korkusuyla hic yatamadım yüz üstü