minikavakado bebegimm16 7. ayda yapacaktım ama başladım ufaktan beğendikçe alıyorum. erkek bebek alışverişi biraz daha zor geliyor kıza göre az ürün var o yüzden sanırım dayanamadım
Bilge88 bebegimm16 bizde 21+4 gunluguz ama alisverise baslamadim doğum haziran 23 görünüyor ben marttan sonra başlamayı planlıyorum alışverişe 😊
Aralid Bende 24 haftalığım. Tekstil alışverişini bitirdim sadece. Artık geri kalanlarıda indirimden almaya çalışıyorum bi anda birikmesin diye