Valla 22 haftalık oldum uzanınca oturunca dışarda fâlan kimse anlamıyo sadece evde pijamayla bide dışarda dar bir şey giyersem azıcık oda hatta bilenler her gördüğünde soruyo bebek nerde hani hala aynısın falan diye ilk zamanlar takıyodum şimdi diyorum bebeği doyurdum eve bıraktım diye ve çok şükür hiç kilo almadım beslenmem de gayet iyi spora da gidiyorum bebeğiminde kilosu maşallah gayet iyi karnımız büyüdükçe hareketlerimiz kısıtlanacak şimdi bile bazen zor nefes alıyorum dışarda çabuk yoruluyorum o yüzden hiç düşünmeyin bebek iyiyse sorun yok 👍😊