Prenses001 valla elimde akıllı telefonum var içinde de her ay yaptığım paket(sms, dakika, internet).Ki bir çoğumuz ay başlarında eşlerimiz maaş alınca yapıyoruz bu paketi.Hamileyiz bir şey olunca haberleşebilmemiz lazım birilerini arayabilmemiz lazım bilmediğimiz şeyleri de araştırıp öğrenmemiz lazım ama gerçekten şu forum olayı o kadar saçma yerlere gitti o kadar saçma sapan sorular görüyorum ki bakmak dahi istemiyorum çoğu zaman acaba ne saçmalıklar var diye. Ülkemizde geçim zor her şekilde zor ve bebeklerimizle ilgili sorabileceğimiz o kadar ciddi soru varken kalkıpta bir yiyeceğin burda sorulması benim aklıma mantığıma uymuyor kimse de uyduramaz kusura bakmasın yani ya da baksın umurumda değil.Anlayışlı davranmak zorunda özellikle kadın kadına hele hamileyse hamileye.