seheryldrm Songsong siz ülkemizdeki durumun farkında mısınız ? Canım bişey çekerde alamam diye televizyonunu bile açamayan onlarca yüzlerce insan var lütfen yemek konularını böyle hamilelerin içinde en azından bu kadar açık şekilde dillendirmeyin.Şu sözüm de soruyu soran kişiye madem herkesin elinde akıllı telefon var seninde var yaz Google arama motoruna araştır zararı var mı yok mu.Burda insanlarının canının çekmesine sebep olma.
Songsong seheryldrm portakallı ördek mi dedi😀yahu etrafta o durumda olan bence kımse yok dediği gibi bu sitelere girip de okuyan zaten ekonomık olarak mınık de olsa rahatttır.senin de düşğncen güzel ama cok kasmamak gerekır nacizane.ben de cok matah bi yerde yasamıyorum ama en fakırı bile benle eş kımse kendini bişeyden geri bırakmıyor☺️
seheryldrm EbruIrmakAhmet yok canım ne abartması çok mantıklı bir soru niye öyle diyosun🤣😆 şu foruma uzun zamandır bakmıyordum böyle gereksiz saçma sapan sorular yüzünden hayır gerçekten önemli sorular altlarda kalıyor göremiyoruz.
Prenses001 Bsra_95 Anlamazlar arkadaşlar sokomel seheryldrm 5-6 tl deniliyorda kimisi ucu ucuna geçiniyor kenara ekmek parası olarak ayırıyor o parayıda durduk yere bunlara mı versin evde birde bir kaç nüfus yaşıyorsa canı çektiğinde ne olacak alsın gizli mi yesin çoluk çocuğundan ailesinden ? Aşerdiğini canının yemek istediğini yiyemeyen hamile olsun olmasın bir sürü insan var insanlar her zaman güllük gülistanlık olmuyor yeri geliyor yemek yapmaya yemeklik alamıyor hamile diye elinde telefonu var diye her gün harcayabilecek kadar cebinde parası olmak zorunda mı olanı var olmayanı var. Kimiside dışarıda görüyoruz okadar yiyecek o kadar üstüne gitmeyin diyor burası hamile platformu hamilenin hamileye anlayışlı davranması bekleniyor sonuçta hamileyi en iyi hamile anlar ama bencil her durumda bencildir işte.
SerpilDzCb Songsong yani soruyu sorarken bir şey düşünmeden sordum vicdan bekçisi bir tayfaya yakalanacagımı bilemedim🙃 tabi gerçekten alamayan olabilir ama o kişinin elinde de akıllı tel olmaz herhalde dedim yani aman anlamayana anlatmak zor.
EbruIrmakAhmet SerpilDzCb canım mesele alıp alamamak değil ki ya hani aşermek can çekmesi diye bişey varya o açıdan diyoruz benim gördüğümü duyduğumu canım çekmez ama çekenler var yani başlığa yazma çok zor bişey değil ki
Snmdnz SerpilDzCb ilk hamileliktede simdide nezaman canm istese yedim canm cok sukur bi sikinti yada zarari olmadi
Gul6100 Banada doktorum yasakladi hamileligin basindan beri. Cunku icinde maydanoz var . Ve maydanozun oldugu hicbirseyi yemiyorum canim cok istedigi halde yemiyorum.Sebebide şuymuş maydanozun tek bir yapragindaki o kendi yagi kaslarin gevsemesini ve kanamayi tetikliyormus bu durumda düşük riskini artiriyor. Benimde kanamam oldu ve ekstra dikkat ediyorum 24 haftalik olmamiza ragmen.Riskiniz varsa yemeyin
Mervettas Gul6100 başlarda o ilk 4-4,5 aya kadar adet ve idrar söktürücü etkisi olduğu icin maydanoz yenmesi çok dgru değildir ama ben 9 aydır yiyorum canım hergun bir Demet yersen abartırsan etki eder diye düşünüyorum açıkcası cunku malum herseyin fazlası zarar.lahmacunun İcindeki maydanozun çokta etkili olacağını açıkcası düşünmüyorum 🤷🏻♀️ Canın istiyorsa herhangi bir dusuk tehliken falan da yoksa gebelik sorunun ye gitsin can bogazdan gelir hamilelikte ve doğumdan sonra iyi beslenmenin önemli olduğunu son anda anladım oyuzden yazıyorum herkese sağlıksız hazır olmadığı sürece ne bulursanız yiyin diye 😃
Nevink SerpilDzCb ben yedim ama tiksindigimi farkettim tadi cok degisik gelmisti suan artik bulantim bittigi icn istahimda acik yiyebiliyorum bir sakincasi yk kilo yapar tek sakincasi o 😅
Zsrmy SerpilDzCb en çok aşerdiğim şeydi diyebilirim 😌😌canın çekıyosa mutlaka ye bu lezetten kendini mahrum bırakma 😂
SerpilDzCb Songsong çok yormayın kendinizi zaten gerçekten duyarlı olabilselerdi kendi çaplarında linç etmeye çalışmazlardı.
SerpilDzCb EbruIrmakAhmet ben zaten tartışmayı açtığım da lahmacun yazısının görüldüğünü farkettim ama tekrar düzenleyemedim bunu da yanıt olarak dile getirdim fakat yorumum silindi olarak görülüyor. Açıkcası insanların da sadece kendimi duyarlı sandığı o ukala tavırlarından da hiç hoşlanmıyorum.
Fatmalper1 Lahmacun benim için ayrı bir aşk ❤️ Hamile olmadan aşerebildiğim tek yicek 😂 zararlı değildir bence
Torro SerpilDzCb lahmacuna bayılırım,bayılırdım şimdi adını bile duymak istemiyorum. hamileliğimin 7. Haftasında 1 lahmacundan zehirlendim, kendime gelemedim 1 hafta. Ve burası Gaziantep’in meşhur bir restoranıydı. Çok çok dikkat edin derim.
sokomel Torro bu yediğiniz şeyden ziyade yediğiniz yerle alakalı bir problem bence. sonuçta kıyma ve hamur ve sebzeden oluşan şey bozuksa bu ciddi bir problem.