Lokman hekim hayat hastanesine gidiyorum bende. Gülsüm feyza kızıltan doktorumun adı ve çok memnunum.normal doğum 1600 sezaryan 2000 dendi bize.. bölge hastanesine gidenler de baya memnun bende arada kaldım ama büyük ihtimal devlette olur doğumum az kaldı artık 37+1 deyiz.