Yasminnduzgun Arakadaşlar 12 haftalık hamileyim. Vajinadan peceteye kan bulaştı ilk kez böyle bir kanamam oldu normal midir başına gelen var mı acaba? Çok moralim bozuldu 😕 inşallah kötü bir şey olmaz
Deletedmom337 Yasminnduzgun canm kesinlikle hastaneye git her tirlu kan tehlikeli burda vakit harcama
AyaYlmazYldrm Yasminnduzgun bak bu tip durumlarda biz snaa ne deaek bos cunku belkinbende sorun yoktu ama sende var acile gt baksinlar
Islim123 Yasminnduzgun kanama hicbir şekilde normal değildir doğru hastaneye gidin burada can bulamazsiniz
Yaman Yasminnduzgun evet bnmde 6 haftalikta olmuştu kanamam ama çok yoğundu hastanede kaldım progestan kullandım iğneler ilaçlar geçti 12 haftalikta
Krdskubra Ikinci gebeligimde 12 haftalık hamileydim lekelemem oldu çok değildi ama doktora gittim düşük tehliken var dedi Düşük iğnesi ile ilac verdi ama kürtaj olmak zorunda kaldım ihmal etme doktora git canım
Yasminnduzgun Çok teşekkürler Allah razi olsun herkesden doktora kesin gidicem eşim vardiyalı çalışıyor gece gelicek tekim evde. Evimde uzak hastaneye ondan bi sorup fikir almak istedim . gece gitsem o zaman a kadar inşallah bi sorun olmaz 😞😞