Merhaba kızlar benim 3üncü gebeliğim biri kürtajla sonuçlandı. Bi oğlum var 3buçuk yaşında. Şuandada 7+0 haftalık hamileyim. İnşallah sağlıkla tamamlarsak kasım ayında gözüküyo doğum.
👶🏻Sizler kaç haftalıksınız?
👶🏻keseyi gördünüz mü?
👶🏻Kalp atışını duydunuz mu?
👶🏻Bulantınız kusmanız ağrınız var mı?
Herşeyi beraber konuşalım kızlar. Birbirimizle paylaşalım 😊
‼Bu arada instagram kullanıcı adım miss.betulerdem kasım anneleri olarak güzel bi grubumuzda var katılmak isterseniz yazabilirsiniz‼