Tubina Bsra4234 artık asel koymayın gerçekten birkaçyıldır herkesin adı asel. Şaka bi yana ilay çok daha güzel
Didi6 Bsra4234 Ilay çok güzel 🌸 Asel ismi baydı. Hem aslında sadece bal demek, cennetteki bal ırmağı değil.
tugce0606 Bsra4234 canım benim ikiside çok güzel eğer ki Asel koymak istiyorsan Asel koy yalnız sana tavsiyem "ASEL mii ayyhhh baydii herkes koyuyo yeaaa" diyen kişilere kulak asma özellikle bu uygulamada çok görüyorum bu isme takilmislari ben Asel koyucam bı gün oturduğum yerde aklıma geldi ve çevrede bu kadar yaygın olduğunu internet ortaminda gördüm haberim dahi yoktu arastirmamistimda birden geldi aklıma yani kimseye kulak asma çok var diye ona kalırsa milyon tane zeynepler buğlemler ayseler var Allah askina.. her şey senin o güzel isteğine kalsın yani🌺
Ask_H Asel çok fazla bilemedim ilay sanki ama aselin anlamı güzel ilay ın anlamını bilmiorm 🥰sağlıkla gelsin inşallah
Bsra4234 Ask_H Teşekkürler, bende çok kararsız kaldım. Sağlıkla gelsin bütün evlatlarımız inşallah ☺️
Bsra4234 İLAY: Ülkenin en güzeli demektir. ASEL: Cennette ki dört ırmaktan biri, Arapçada bal demektir.
Bsra4234 tugce0606 Canım valla bu isim işi çok zormuş. Her şeyi düşünüyor insan bakalım ne yapacam bir şey koycaz inşallah ☺️