M_agayeva merhaba canım, seninle aynıydı günlerimiz daha önceden de hatırlıyorum 😊 Azeriydin değil mi? Benim eşim de Bakü ye gitti çalışmaya, doğumdan sonra beni ve bebeğimizi de yanına almak istiyor.. orada çocuk doktorları falan nasıldır? Bilmediğim bir yer olduğu için ben de endişe ediyorum açıkçası