mrs_aslannnn olur canım düşündüklerimi , aldıklarımı paylaşayım ☺️
Öncelikle telefonuma e bebek, joker, hepsiburada yı indirdim. Ne alacağıma karar verdiğimde 3 programdada aynı ürünü karşılaştırıp indirimli olanı kaçırmadan aldım 😁
🎈Bebek arabası olarak Casual Cadillac Air antresit rengine karar verdim .inanılmaz kaliteli güzel bir araba aşık oldum diyebilirim. Pazartesi e bebekte indirime giriyor 2500₺ den 1775₺ e düşecek ayırttım sabahtan gidip alıcam. Bu arada travel sistem tercih etmeyin diyorlar ama bastonları yeni doğanda kullanamıyorsun, iyisini de alsan kötüsünü de alsan er geç baston bebek arabası alıyorsun dediler ve bebek arabasını biz kullanacağımız için ben iyi bişey almak istedim Hem yazlıkta kalıyorum katlama kaldırma derdim yok hemde araba var. Çevremde alabilecek durumu varken ucuz bişiy alıp sonra memnun olmayıp gidip kaliteli araba alanı da gördüm o yüzden kendimi düşündüğüm için bunu aldım diyebilirim.
🎈İnstagram butikbebecik sayfasından isimli 10’lu hastane çıkışı yaptırdım çok ciciler☺️ Yine indirimden 2 tane 5’li hastane çıkışı aldım (42₺verdim ikisine)
🎈 Biberon olarak Philips Avent pp yenidoğan set tercih ettim. Çalışan anne olduğum için sütümü eve bırakırım diye, umarım memnun kalırım. Cam yenidoğan için ağır oluyor diyenler olmuş marka olduğu için plastik olanı aldım 2 büyük 2 küçük biberon, emzik ve temizleme fırçası var. (Hepsiburadadan 196₺ aldım)
🎈Emzik olarak Philips Avent ikili set aldım yenidoğan :) çok tatlışlar
🎈 Göğüs Pompası, Lansinoh tekli elektrikli aldım. Herkes ısrarla bunu tavsiye etti. Sütüm olmazsa belki ihtiyacım olmaz diye ikili almadım
🎈Depend kilot bez i büyük boy aldım , daha rahat oluyormuş. 2 paket yeter dediler, ihtiyaç olursa alırım elimde kalmasın diye 9’lusundan aldım
🎈banyo küvet seti Babyjem Jokerde indirimdeydi 5li set, birde chicco tırnak bakım seti aldım. Saçı olmaz diye fırça almadım henüz 😁
🎈 Bebek telsizi olarak da Philips Avent aldım kızlar. En iyisi buymuş. En ufak harekette devreye gidiyor ve bebeğinizin nefes alış veriş seslerini bile duyuyormuşsunuz. (Şuan jokerde indirimde 336₺ düşmüş ) 🤓
🎈bebek bezi 1 paket 80’li sleepy natural aldım. Jokere ilk üyelikte 20₺ puan veriyor (Bilmiyorsanız kullanın) onuda kullanarak 65.90 dan 27.99a almış oldum)
1 pakette prima 1 yenidoğan Aldım şimdilik yeter
🎈2 tane emzirme Sütyeni almıştım memnun kalmadım iade ettim ama e bebekteki sütyenler güzelmiş ordan alacağım
🎈Korbell bebek bezi çöp kovası aldım, kokuyu baya hapsediyormuş bebekten sonrada banyoda pedlerin için kullanırsın harika dediler indirimdeyken e bebekten aldım. Haa birde onun poşetleri var özel onlardan aldım 3 paket . Umarım memnun kalırım görünüşü çok güzel ☺️
🎈Çamaşır deterjanı olarak Duru Granül toz deterjan lavantalı olandan aldım Ama bi dahakine sıvı olanlardan alırım sanırım, ve e bebekte baby me sıvı leke çıkarıcı aldım zor lekeler için güzelmiş tavsiye ettiler.
🎈4 er tane Yenidoğan, 0-3 ay, 3-6 ay sıfırlık zıbın aldım. Kısa kollu zıbın 4 tane. 2 tane alt üst takım, 1 tane kalın pamuklu battaniye aldım.
🎈Minicity.com.tr de çok cici kıyafetler indirime giriyor takip edin Bir tane yelek, 3-6 Polar yelek ve hoşuma giden bazı kıyafetler aldım. 12₺ çok güzel süslü püskü alt pijamalar falan var.
🎈 Beşik olarak önce sepet beşik sipariş ettim ama sonradan kullanışlı olmadığı ve en fazla 6 ay kullanırsın diyenler oldu diye iptal ettim. Meltem mobilyadan mondo Anne yanı sallanır beşik çok beğendim. 60*120cm 3-4 yaşına kadar yatar çok da şık hem daha kullanışlı ama fiyatı da 1400₺
Civilde internet sitesinde benzeri bir beşik 800₺ hem doğal ahşap,hemde sıkıntı olursa mağalardan yardımcı oluyorlarmış. (Civil internet sitesinden alacağım mağazayla arasında 100₺ fark var. )
🎈 Odası için de söyle düşündüm. 3’lü gardrop, şifonyer ve normal çocuk odası yatağı alacağım(anne yanı beşiği de olacağı için 2-3 yaşından sonra daha uygun olur diye düşündüm)
odası ve beşik siparişi için duvar kağıdının yapılmasını bekliyorum.
🎈by_design_selinay sayfasından 150₺ ye Set halinde tac, terlik, pleksi kapı süsü, takı yastığı yaptırdım
🛍Eksiklerim;
🎈 Şampuan, bakım seti. Ben Mustela tercih edeceğim hem temiz içerikli hemde baya bi gidiyormuş bayanın biri 9 ay kullanmış😁. Ama Sebamed öneren de var.
🎈Gecelik ve pijama takımı içime sinen bişiy bulamazsam lohusaavm sayfasından sipariş vereceğim baya memnuniyet mesajları var.
2 adet geceliK, sabahlık takımı, 1-2 tane uzun düğmeli pijama takımı(emzirme kolaylığı için) alacağım. Çok üşüyor muşuz yelek, ve tabili terlik 😁
🎈Hastanede dağıtacağım hediyelikleri henüz yaptırmadım ama muhtemelen cici bir magnet dağıtacağım 😁
Şimdiye dek tüm araştırmalarım ve içime sinenler bu yönde. Bilerek açıklayarak yazdım ki belki birilerinin kafasındaki soru işaretlerini gidermeye yardımcı olurum diye kimse böyle detaylı yazmamıştı ben çok uğraştım 😁😁
Haydi hayırlı geceleriniz olsun kızlar, sağlıkla gelsin kuzucuklar 🥰😊🎈