[silindi] Ben haftalardır yaşıyorum 8 de başladı 13 haftalık olduk ikiz. Çok takıyorum bende ama aspirini kesince azaldığına şahit oldum bebeklerde iyi şuanlık umarım sizede bir şey olmaz
Ben hastaneyede gidemiyorum yurtdışında ne ilaç ne serum sadece bekliycez dediler uçakta yasakmış hemen gelicektim bu hafta 🤷🏻♀️ Dua moral ve istirahat dedi Türkiyedeki doktorum..