Urul_yildiz Merhaba normalde tokatta oturmuyorum ama dogumu ailemin yanında tokatta yapacagım doktor öneriniz varmı
Srpplt Urul_yildiz Şehadet hanimda iyi ve gayet ilgili bir doktor. Tokatta yasamiyorum ama bi kontrolumu orda yaptirmistim saolsun cok ilgilendi baya bilgi verdi zaten tavsiye üzerine gitmistim bnde
Urul_yildiz 6060 tesekkür ederim bir kac yorumda onun cok yavas ve paragöZ oldugunu okudugum için kafam karısmıstı🤭
Beyhan60 Ben kurtaja 400 kusur vermistim bu cok oncedendi simdi fiyatlar nedir bilmiyorum burdaki medikal 200 muayene
Beyhan60 Urul_yildiz aynen 200 ama emekli sandigi 185 cik🤣Ben baska bir yere gidiyorum 130 veriyorum doktorumdan da memnunum