Ağır migreni olan bir insanım ve 3 günde bir serum alıyorm. Arveles ağrılarımı geçiriyordu fakat hamile kaldıktan sonra alamadım. Doktorum orta riskli grup ara ara içebilirsin dedi. Bazen alıyorm . Aranız da kullanan var mı? Kullanıp doğum yapan bir yan etkisini gördünüz mü ?