Kubra-71 Şerbet gibi bir saçmalığı sakın düşünmeyin. Doktorumun dediği kadarıyla hangi mamayla başlarsan onunla devam etmelisin mide rahatsızlığı olmaması için, hastanene sor hangi mamayı kullanıyolarmış, araştır ona göre evinde de onunla devam edersin. Ya da kendin götürebilirsin, ben hipp combiotic aldım çok övdüler hastanemde aynı mamayı kullanıyor.