Selam arkadaşlar 7 aylık evliyim ve 5 aylık hamileyim ve evlenirken de ne zorluklarla evlendık 2 sene sevdik birbirimizi vermedı aılem kactık ve bu 2 sene ıcerısınde 3 kere buluştuk telefonla toplasan 10 kere konuşmamışızdır. Ama eşim cok değişik biri her şeye alınıyor şaka kaldıramıyor. Saçlarının önü birazcık seyrekleşti diye yok kelim iyice kelleştimmi beni bırakıcan diyor ailede var ırsi babası kel ama bu benım İcin hiç önemli deil. Bagırıp cagırdıktan sonrada gönlümü alıyor köpek gibi yalvarıyor ama ben bu durumdan cok sıkıldım nasıl davrqnayım eşime nasıl bir konusma yapayım da bana bunları yapmasın artık bana akıl verın ne olurrr. ☹️☹️☹️☹️