Brcuylkn Şimdi muayeneden çıktım, doktor açıklığın yok dedi 40+4üm, bir sürü yol denedim ama hala açıklığım yokmuş, acaba açılma sancılarla mı başlıyor?
NisaMomy Brcuylkn benim bildiğim doğum başladıktan sora açılmalar oluyor suyun falan gelince bilemedim yınede daha tecrubeli anneler vardır muhtemelen
2020annesii Brcuylkn su gelmeden de açılma olabiliyo canım ben hafıf karın ağrım var sanıp doktora gittim 2 cm açılmam var
Pcosaragmen Brcuylkn ben 2 gün önce nst sonrası sormuştum açıklık var mı diye ,idrara sıkışık olunca ultrasonla görünüyor çünkü ,Dr da düzenli kasılmalar sonucu açıklık oluşur genelde dedi bazı kadın hisseder bazısı hissetmez dedi bana😮
Duygunecla Brcuylkn canım benim de günüm geçmişti acilmam yoktu.2 gün sonra tekrar gittim hastaneye 2 cm açılma var dediler yatırdılar. Açılma devam etmeyince suyu patlattılar anında 6cm oldu.geriside suni sancıyla gerçekleşti zaten.
aysenur30 Bu sene çocukların doğası yok sanırm 😂 kimi görsem 40+ larda hiçbişey yok içerde keyifleri yerinde anlaşılan canım 😍bebeğin kanala girmesiyle başlıyor diye biliyorum onun harekete geçmesi lazım 🤗
aysenur30 Brcuylkn yalnız değilsin canım sağlıklı olsunlar da varsın geç doğsunlar. Ama koca 9 ay geçiyorsa son zamanlar geçmiyor 😂🤗
Dilankenger 2020annesii nasıl bir ağrıydı canım adet sancısı gibi miydi ya da daha farklı bişey miydi
Adige09 2020annesii mesela benimde adet agrisi gibi sancıları oluyor cok hafif nst de çıkıyor sancı acilmam buyuk ihtimal var sizin dediğinize gore 38.haftamdayim
2020annesii Brcuylkn evet maalesef normal bi karın ağrım vardı 26 .haftada oldu ilk 1 cm sonra 33 de adet ağrısı tarzı oldu gittim 2 cm olmuş şuan 34 haftalığım
2020annesii Adige09 aynen nst de cıktıysa olmuştur benim nst de bile çıkmayan sancımla olduysa ki ben 26. Haftadaydım açılma olduğunda şimdi 34 üm açılma için yürüyüş yap düzenli