Semapekyilmaz Sumeyye_g zaten hastanede 1 gün kalınıyor genel olarak bence hiç ekleme yapmayın 10 tane yeter.
Yel282828 Esma_korpinar bunu bende denemek.isteeim.canim ama ilk emzirmede soğana damlatilacak kadar süt gelmiyorki nasıl olacak o bende ilk doğumda çok çektim göğüs yarasından 😣
Esma_korpinar Ozgee11 neyi anlamadin cnm yukarda gayet acikliyici yazdim istersen profile bak etrafimda yapanlar 1 kez yapti bende 1 yapicam
Berry ebruliyim 10 lu hastane çıkışlarındaki battaniyeleri saydım biri battaniyesiz ikisi battaniyeli 😊