Gizem12 gec oluyor demekki öncesi yumurtlama zamanı ve sonrasını degerlendrn diyolar. Bide gün aşırı yapın diyolar spermler 2 gün canlı kalıyomus. İlk ay öyle denedm olmadı sebebini bilmiyorm sonraki ay yumurtlama dönemim belliydi az cok 12.13 bende bi haftayı hergün degerlendrdim. Suan 38+1 hamileyim