Tatlim_04 canım bizde bi sorun yoktu ama adetlerim ağrılıydı bi hışımla sipariş ettim 1 ay kullandım adetim çok ağrılı geçerdi onu kullandığım ay hiç ağrı kesici almadım. Sonrasında 2 veya 3 adet gördüm hamile kaldım ama hamile kaldığım ay onu kullanmamıştım. Ne desem yalan olur. Bide yarımdan fazlaydı bende kalan macun buzdolabındaydı gecen tekrar sordum kullanabilir miyim 1 sene geçti diye kullanmayı önermiyoruz dedi. Öylece çöpe attım. 2018de 65e almıştım ben