Kızlar bugün 12+3teyiz çift yumurta ikizleri. Sürekli kanamam var gidiyorum bir şey de yok dün gittik kalp atışları vardı kanama alanı da vardı 7. Haftadan itibaren alan küçülmüştü tekrar büyümüş.Sabah kalktığımda pijamamın arka kısmı komple kahve kandı herhangi ağrım yok arada bir kramp giriyor anlamıyorum böyle olan ve sağlıklı ilerleyen var mı ? (crinone gel kullanıyorum bu arada)