Saryamom bende senin düşündüğün gibi düşünüyorum o yüzden bir tane emzirme sütyeni ve atleti aldım. Diğer türlü telli boş aldım. 1 numara büyük olarak onları kullanıcam çevremdekiler hep böyle kullandı memnunlar emzirme sütyenide de dışarı çıkarken filan taktılar hep