Sumeyyekar Aynı benim gibisiniz.Doğumdan sonra düzenli adet olmuyordum.O yüzden pek üstüne düşmüyordum.En sonunda baş dönmesi,Herşeyden tiksinme olunca.şübhelendim.Test yaptım.Kıp kırmızı çizgi çıktı.Dokota gitdim.USM da 10 haftalıkdı.İnsan çocuklu olunca anlamıyor.yorgunluğa veriyor.Şimdi 34 haftalık hamileyim.Doğum riski var.Sağ salim gelseydi .Kızımda haziranda 2 yaş olucak.