Eylul-Ada2020 tatlım sağlıklı,düzenli besleniyorum ve saati saatine yiyorum . Beyaz ekmek,pirinç pilavı,şeker,un,tuz,abur cubur,hazır içecekler,pasta,börek hiç yemiyorum. Ayda bir pogaca ve ayda bir makarna yiyorum . Kahvaltıda haşlanmış yumurta,bol yeşillik,avokado ara öğünlerde 1 meyve süt ve ceviz 💁🏻♀️Öğle yemeğinde sebze yemeği ve yoğurt akşam yemeğinde protein ve salata💁🏻♀️Yatarken kuruyemiş ve kefir 🙆♀️Tahıllı ekmek ve bulgur pilavı yiyorum . Ve öğle yemeklerinden ve akşam yemeklerinden sonra 20şer dka eliptik bisiklet sürüyorum toplam 40. Doktor kilon güzel gidiyo kii ben 53le gebe kaldım çok dikkat ediyorum. Bebekte her ay önde gidiyor beyin gelişimi ve kilosu. Sağlıklı beslendiğin zaman hem kilo almıyosun hemde bebek gelişimi güzel gidiyor ✌️