Merhaba ben 2,5 yillik evliyim esime varikosel dendi ve 3 kere aşilama denedik artik tüp bebek önerildi fakat ben bu ay kendiligimden hamile kaldim. Adetm gecikince evde tahlil yaptim silik cizgi cikinca hastaneye gittim 11.02 tarihinde aksam beta hcg degerim 24 çıktı. 13.02 tarihinde 49 çıktı. Doktorum iki kat arttigini guzel gittigini ama cok daha yeni oldugunu soyledi. Bugun tekrar tahlil istedi 15.02 tarihinde bugun beta hcg 77 çıktı. Yani tam 2 kati artmamis bile. Doktor karamsarliga kapilmayalim sadece takip edicez olabilir bu sekilde dedi bir daha 3 gun sonra tahlil istedi. Bunun gibi yaşayan var mi bu kdr kucuk degerlerle ogrenen ????