Benim yengemede demişlerdi beyni su topluyor alınması lazım diye (bu arada yiyenime daha 6 aylık gebe idi) Sonrasında yengem sakatta olsa aldırmam dedi doğum yaptı bebekte hiçbirşey yoktu hatta şimdi 16 yaşında genç kız😀 ve çevremdede çok duydum su topluyor falan diye ama gidiyor üzülme