54321 belinden kasıklarına doğru geliyor mu ayaklarına vuruyor mu hafif ağrı 38. Haftadaysan artık yavaş yavaş doğum belirtileri oluyor tabi bende 37. Haftadayım yaşıyorum yaşadıklarını nst ye giriyorum hiç bir şey çıkmıyor. Şiddetlenirse gün içinde bir çok kez hissedersen nst ye git bence baksınlar doğum sancın mı yoksa bebek büyüyüp doğuma hazırlanma sancıları mı onlar hiç belli olmuyor 🤷🏻♀️ Bazen sadece sancı ile gelen bebeklerde oluyor ne açılma ne nişan gelmediyse sancılar içerideki bebeği de yoruyor çünkü şiddetlenirse kontrol etmekte fayda var