Aydeniz09 öncelikle o iğne hiç acitmiyor sinek ısırığı korkacak bisey yok kıpırdamayn yeterli . 5 saniye sonra zaten belden sıcaklık ayak uçlarına kdar bi titreşim gibi bisey geliyor karincalanmaya başlıyor ayaklar diken diken oluyo üstüne oturunca olur ya aynen öyle . Sonra uyustumu diye anestezi uzmanı elinde soğuk metal bişeyle vücuduma dokunarak sıcak mı soğuk mu hissediyorsun diye sordu o nedendi bilmiyorum . Işlem başladığını anlamadm bile saati sordugm da ilk uyuşturunca 21.27 dedi akşam bu arada bebeğin doğum saati 21.39 dedikleri gibi ameliyathane öyle soğukta değildi çok ben üşümedim pek sadece sağ elim titriyordu biraz oda geçti anestezi uzmanı sürekli benimle konuştu sorular sordu derken bitti bile . 4 saat sonra uyusuklugum geçti sabah ayağa kaldırmaya geldiler ilk kalkmak acıtıyor ama direk karşıya baktım basım dönmedi bende baş ağrısı yapmadı hastanedeyken ama bugün 3 günüm baş agrım var ara ara . Yeni yeni yürüyorum daha tam dik yürüyemiyorum sızlıyor kesik olunca haliyle. 1 haftaya dik yürürüm heralde .