Ben kıyafet alışverişini e bebekten yaptım hep takım olarak alt üst, üçlü yada beşli takım olarak inanın en uygunu 17 tl en pahalı olan 50 tl idi kaliteler zaten tartışılmaz birde lcvden aldım onuda outlet mağzasından aldığım için yine çok uyguna geldi tavsiye ederim