Merhaba Hanımlar Rabbim izin verirse [Haziran’da] ikinci oğlumuzu kucağımıza alıcaz(21+4) 🥰yaz çocuğu olacağı için alışveriş konusunda neler alsam bilemiyorum ilk ay uzun kollu giyer ama 40’ı çıkınca acaba kısa kollu giyebilir mi yoksa üşür mü? Kafamdaa deli sorular😂Haziran annelerinin fikirlerini alayım🥰