Hulyauygur Sevgili anneler bugün 6+0ız çok şükür keseyi gördük haftaya kalp atışı için gideceğiz kesenin içinde bebeği ilk ne zaman gördünüz? ❤😍😘
Snur94 Hulyauygur 6+4 dü vajinal baktı pıt pıt atan kalbiyle bi köşeye sinmişti miniğim şimdi ultrasonda bir dev o ☺😍
Hulyauygur Oglununannesi çoook iyi canım benim kalp atışı için randevum 7+0da inşallah görebilirim 😍❤
Oglununannesi Hulyauygur inşaAllah görürsün annesi içini ferah tut☺🤗 Bu arada 6+3 de karından görmüştüm ama çok minikti duyduk yinede kısa bi süre dinletti de kalbini🙂