Genetik olduğunu bende duymuştum 23. Haftadayım karnım var fakat çok şükür çatlağım yok onu da bebe yağına bağlıyorum duştan sonra yağlıyorum kendimi biraz öyle bornozla dolanıyorum yağ emilene kadar ilerleyen zamanlarda çatlak kremlerine başlarım diye düşündüm ama ihtiyacım olmucak sanırım tam tersi göğüslerim çok çatladı büyük değillerdi bi anda büyüdüler çatlama oldu bazende ne yaparsan yap önüne geçemiyorsun 😁