mm81 ilk doğumum da polikliniğe gidiyordum, o gün kim varsa o bakıyor. Zaten acil sezeryan oldum bebek gelişmediği için, sabah gel alalım bebeği dediler. Kim girdi bilmiyorum bile 😁 ama randevusuz zor yaa, bilmiyorum bakarlar mı, gel demişler ama kim dedi anlamadım. Peritonolog mu dedi