songul_onur Gokcedag ben de şu an 26.haftadayım bana da doktor başı aşağıda dedi bayağı korktum 2 3 gün sonra farklı bir doktora gittim güzelce bakıldı çok şükür her şey yolundaydı ama o 2 3 günlük süre bayağı zor geöti benim çok stres yapmıştım
Gokcedag ikicocukannesi_ nasil bebeginiz sagligi yerindedir insallah, erken dogum riskim var benim de yuksek. 28 deyim daha
Sumeyye_g ikicocukannesi_ 34 haftada kaç kiloydu ve bazıları 34 haftaya prematüre demiyorlamış bende bunu anlamadım kaça kadar oluyor
ikicocukannesi_ Gokcedag benim de 25. Haftada erken doğum dediler başı assadaydi kanala çok yakın dedi ama hamd olsun 34ü gördük ben Su kaybettim oyzuden ciğerleri enfeksiyon kapmış ti solunum sıkıntısı vardı ama çok şükür Allah'ıma hepsi geride kaldı 13 gün yattı yoğun bakımda ama çok dikkat edilmesi gerekiyor enfeksiyonla doğan bebekler gerçekten çok çok hassas oluyorlar şuan 3 aylik geçen haftalarda 1 hafta hastanede yattik enfeksiyon yüzünden çok şükür iyiyiz şuan
Betulaks Bebişlerinizin sağlığı nasıl ciğer geliştirici olmuşmuydunuz? Benımde riskim var 35. Haftayı gorebılsek dıye dua edıyorum 2. Kg üzerinde ve solunum sıkıntısı olmazsa kuveze koymuyırlar dıye bılıyorum 34. 35 Haftada doğrumu ? @ikicocukannesi_
ikicocukannesi_ Betulaks ilk gün takip yatirsi verdiler ertesi gün doğuma aldılar 12 saat arayla 2 tane ciğer gelistirici yaptılar benim oğlumda 2.305 gram dogdu benim doktorumda dedi kilosu iyi sıkıntı çekmez büyük ihtimalle almazlar kuveze dedi ama nasip işte
Edaebrar Betulaks canım bende dun dogum yaptım 2. 500 kilosu ama yinede yogun bakıma aldılar kızımı solunum sıkıntısı cıkti ne zaman cıkar hastaneden belli degil dediler bende 37 haftalık dogum yaptım
edaozdxx Betulaks benim bebeğime 27. haftada ciğer geliştirici oldu. 35+6’da doğuma girdim. 2 kilo üstündeydi, kuvözde kalmadık. 1 gece normal bir şekilde beraber hastanede kaldık ertesi gün eve çıktık.
Nslhn2019 32+2 benimde erken doğum riskimm olutu hunileşme oldu rahimde :( kapattılar progeston verdi evdeyim inşallah 36-37 görürüm
Gokcedag Gamzenur60 cok sevimdim Allah bagislasin, peki hangi il hangi hastanede kaldiniz , bu durumda en iyisini arastirmak gerek her an icin
Gokcedag songul_onur benim bas asagi deil ters duruor makat pozisyonu iste ve siddetli baski yapior buna istinaden dedi dr kalkma sag ve sola yat hep dinlen yurume yoksa erken dogum dedii
ikicocukannesi_ Sumeyye_g 36.haftanın altındakiler prematüre sayılıyor benim bebegım 2.305 gram dogdu sonra kilo kaybetti 2 kiloya dustu
Gamzenur60 Gokcedag canım istanbul zeynep kamil hastanesindeydik devlet hastanesi çok da iyiydi her konuda. Bende yoğun bakımda kaldım 6 gün 2 günde normal katta kaldım preeklempsi olmuştum. Her konuda çok ilgililer gerekli müdahale hep uzmanlar baş hekimler tarafından yapıldı
songul_onur Gokcedag benimki baş aşağı ve hala kasıklarımda ağrı var geçmedi de progestan kullanıyoruz hala korkuyorum ben erken mi doğacak diye😪
Sinemmdru Gokcedag ne alaka makat pozisyonunda zaten doğum olmaz doktorunuzu değişin bence 26 haftalıkken benimkide makattı ama doktorum hiç sizinki gibi korkutmadı
Gokcedag Gamzenur60 ben de anadolu yakasindayim pendik de , tamamdir cok tesekkurler 🙏 bi de 28 haftayken kac kiloydu ve taburcu oldugunuzda ?