Yarın 37 haftama giriyorum idrarımda enfeksiyon çıktığı için doktor antibiyotik verdi antibiyotiği kullandıktan sonra vajinal mantar yaşıyorum şuan şişlik kaşıntı ve yanma oluyor antibiyotiklerin bazıları yaparmış böyle de bitirene kadar kullan dedi ne sürekli iç çamaşırı değiştirip temizliğe dikkat ediyorum bol suda içiyorum ama çok rahatsız edici başka ne yapabilirim başına böyle bişey gelen varmı