Edaliesila Merhaba tecrübeli anneler ilk sezaryenim çok rahattı 4-5 günde toparladım ama ikincisinden çok korkuyorum. Yine böyle rahat olur mu yoksa ikincisi daha mı ağır olur? Genel anesteziyle sezaryen olmuştum bu arada
Dryae Edaliesila benimde ilk sezaryen rahattı bende sizin gibi çok merak ediyorum 2. Sezaryen nasıl daha mı olucak yine hafif geçer mi inşallah birleri cevap verir
Dibeee Edaliesila bende spinal epidural kombin olmustum cok rahattı 2. Ye hamileyim simdi bende korkuyorum bekliyelim burda insallah ilkindende kolay gecer hepimizin ama aynı yerden accaklarmıs aklımda dönüp duruyor aralarında 20 ay olucak benimkilerin
Deniizzz Sezeryan aralıklarınız nedir acaba yazabilir misiniz ben de 9 ay önce oldum spinal sezeryan tekrar ne zaman hamile kaldınız 😞
Mirayveannesi Deniizzz aralığı yokmuş senin. Benm 1.ve 2 . Arasında 3 sene var şimdi bu küçük kızimla 5 sene olcak aralığı
Damlapilatin Deniizzz ben 8 sene önce genel anestezi ile oldum ama çok iyi doktor var youtube da Kağan KOCATEPE onu bi takıp edip dinleyin derim mükemmel bi doktor istanbul da ama. Bu 2 çeşit ssezeryenden de bahsetti aynı dedi bişi fark etmiyor
Ylcnbsr Dibeee kombine epidural spinal hakkında bilgi verir misiniz nasıl geçmişti doğum sonrası ilk kalkış vs 😊 bende öyle düşünüyorum da
Deniizzz Dibeee 1 yıl sonra hamile kalmışsınız acaba doktorunuz erken falan dedi mi yada ağrınız oldu mu dikiş bölgelerinizde acaba
Mirayveannesi Dibeee 1. Özelde oldu benm belden uyusmali ve canım çok yanmıştı bı haftada anca ayağa kalktım. 2 .devlette oldu narkoz yedim ve daha iyidi ağrım bile fazla olmamıştı bunda da narkoz isticem ve devlette olcam
Sirin96 Sezeryanimi haftaya olacağım inşallah ilk spinaldi bunuda öyle düşünüyorum bende merak ediyorum ilkim çok iyi geçmişti
Dilekosman 29 haftalık gebeyım bende ilkı sezeryandı 2. Bebegımde sezeryan olacak 3 bucuk yıl var 2 bebeğim arasında inş rahat gecer kızlar daha tecrubelıyız böyle kandıralım tesellı edelim kendimizi😅
Edaliesila Mirayveannesi ben genel olmuştum ilkini bunu da genel istiyorum, görümcem yeni ikinci sezaryenini oldu ve baya sancılı 5 gün oldu doğum yapalı ondan sebep korkmaya başladım 😞
Deniizzz Zeynepsarem aaa gerçekten miii peki kaç haftalıksınız nasıl geçiyor gebeliğiniz doktorunuz birşey dedi mi çok geçmeden kalmanıza
Dibeee Ylcnbsr valla cok iyiyidi canım ilk kalmıs ne olursa olsun zor genelde olsa ne olursa kac kat dikiliyor sonucta onun İcin tavsiyem hep yürü ben cok yürüdüm ve hemen ayaklandı sadece ilk kalkarken tuhaf Bi his oluyo okadar dogurdugumda gece kızıma kendim baktım gayet iyiyidi cok sükür
AysennHE Edaliesila ilk sezaryenid çok ağrım acim oldu tecrubesizlikte vardı yardimcimda yoktu halimden anlayan ikinci çok rahattı sorun yaşamadım hemen ayağa kalkmak istedim şimdi nasip olursa 3.sezaryen olacağım inşallah bu da rahat olur ilk 2012 yılında ikinci 2014 yılında oldum iki yıl arayla genel anestezi ile oldum yani şimdi 6 yıl aradan sonra yine genel olacağım ☺️
Snmdnz Edaliesila bunyeye gore degisiyormus canm kimi ikincisi cok rahatti diyor kimisi ilkim cok rahatti bence bu tamamen kisinin yapisiyla alakali