irem-emir1308 Az önce başladı bel ağrısıyla kasık ağrısı sanki böyle hafif ama hani böyle adetmisim gibi bişey akıyo sanıyorum ama bişey yok ve koyu akıntı geldi sizce önemli bişey varmıdır
Ummuhanjeso irem-emir1308 akıntın koyularşırsa yanma ya da ağrıların artarsa doktora görün derim canım enfeksiyon olabilir. Ama hamilelikte beyaz akıntı oluyor genelde sancılar da normal oluyor bende 19 haftalığım ara sıra şiddetli sancı giriyor bebek geliştiği için.
Ummuhanjeso irem-emir1308 o yüzden olabilir o zaman canım bende kullandım antibiyotik aynı etkileri yapmıştı