Momgirl Kızlar ayaklarım balın gibi oldu bolca su içiyorum tuzlu yemiyorum ben gibi olup bi çare bulan var mı acaba
Beyhan33 Açıkcası benim şişliğim olmuyor pek bende 39+4 üm😊 günde en az 3 lt su içiyorum ve genelde hareketliyim bence sabit durmak, oturmak özellikle ayaklar yerde ise şişiriyor. Ayaklarınızın altına yastık koyarak ters kan akışı sağlayın iyi gelecektir.